کارشناسان تبلیغاتی چگونه از فضای مجازی برای رشد تجارت خود بهره می برند؟
کارشناس عزیز؛
بازاریابی فضای مجازی همچنان در حال رشد است و همانگونه که در این مطلب خواهید دید، حضور در فضای مجازی به امری ضروری برای کسب و کار ها تبدیل شده است. این پژوهش شامل مباحثی ساده است که چگونگی استفاده بازاریاب ها از فضای مجازی و برنامه های آینده آن ها را بیان می کند.
اگر شما مسئول بازاریابی و تبلیغات کسب و کار خودتان هستید، باید حتما ۷۰ نمودار این پژوهش را به دقت بررسی کنید. من یافته های “نسبتاً مبهم” محتوای آن ها را شرح خواهم داد.
این گزارش از “چه کسی، چه چیزی، کِی، کجا و چگونه” در فضای مجازی پرده بر میدارد.
بیش از ۳۰۰۰ بازاریاب تبلیغاتی این مباحث را عنوان کردند، چیزی که هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد!
فهرست
- خلاصه ی اجرایی
- یافته های اصلی
- ۵ سوال درباره فضای مجازی که بازاریاب های تبلیغاتی پاسخ آن ها را میخواهند.
- استفاده ی بازاریابی فضای مجازی
- ارزیابی و (اندازه گیری) فضای مجازی
- تاثیر بازاریابی در فیس بوک
- بلاگ های بهینه سازی شده برای موبایل
- فعالیت های اجتماعی یکپارچه
- زمان هفتگی ثابت برای بازاریابی فضای مجازی
- مزایای بازاریابی فضای مجازی
- پلتفرم های رایج فضای مجازی
- مهم ترین پلتفرم فضای مجازی برای بازاریاب تبلیغاتی
- چگونه بازاریاب های تبلیغاتی فعالیت های آتی خود در فضای مجازی را تغییر خواهند داد؟
- پلتفرم های فضای مجازی که بازاریاب های تبلیغاتی میخواهند بیشتر درباره اش بدانند
- واسپاری فضای مجازی
- استفاده از دیگر شکل های بازاریابی
- دموگرافی های شرکت کنندگان در تحقیق
خلاصه
این مطالعه با هدف بررسی چگونگی رشد کسب و کار ۳۰۰۰ بازاریاب با استفاده از شبکه های اجتماعی صورت گرفته است. در صفحات بعدی مطالب زیر را مطالعه خواهید کرد:
- سوالات اصلی درباره شبکه های اجتماعی که بازاریابان میخواهند به آن ها پاسخ داده شود: ما بزرگترین سوالات بازاریابی که مزایای شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار میدهند را بیان میکنیم.
- تعهد زمانی:به بررسی ساعاتی که بازاریابان برای فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی صرف میکنند، میپردازیم. این تحلیل برای بازاریابانی که در شروع کارهستند و یا آن دسته که بدنبال کارمندان پشتیبانی برای این قبیل فعالیت ها میگردند، مفید خواهد بود.
- مزایای بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی: این بخش تمام مزایای اصلی که بازاریابان از طریق فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی کسب میکنند را نشان میدهد. همچنین در این بخش به این موضوع میپردازیم که چگونه صرف وقت بصورت مداوم و هفتگی و سال ها تجربه میتواند روی نتایج تاثیر بگذارد.
- پلتفرم های پر استفاده شبکه های اجتماعی(نرم افزارهای پراستفاده شبکه های اجتماعی): در این بخش به بررسی پلتفرم های مورد استفاده بازاریابان و تغییر در روند استفاده از آنها طی این سالها میپردازیم.همچنین پلتفرم های مورد استفاده بازاریابان باتجربه را مورد بررسی قرار میدهیم.
- شبکه های اجتماعی که مردم دوست دارند بیشتر درباره آن ها بیاموزند: در این بخش،پلتفرم هایی را معرفی میکنیم که بازاریابان تمایل بیشتری برای یادگرفتن و کار کردن با آن ها دارند.
- سایر تحلیل ها: همچنین به بررسی شبکه های اجتماعی برون سپاری شده و اینکه چگونه بازاریابان از سایر روش های بازاریابی استفاده میکنند، میپردازیم. به علاوه، نگاهی به تفاوت بین شرکت ها با بازرایابی صنعتی B2B نسبت به شرکت ها با بازار هدف مصرف کننده نهایی B2C و اینکه اندازه سازمان چه تاثیری روی نتایج دارد، میپردازیم. همچنین ، تغییرات اساسی از زمان مطالعه خود را بیان میکنیم.
چگونه از این گزارش استفاده کنید !؟ بدون توجه به سابقه شما در بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی ، این گزارش حتما مطلبی برای ارائه به شما خواهد داشت. اگر در این راه یک تازه کار هستید، پیشنهاد میشود تا به بخش های ، تعهد زمانی، فواید پلتفرم ها نگاهی بیندازید تا بدانید همکارانتان از چه ابزارهایی استفاده میکنند.
اگر شما در امر شبکه های اجتماعی کارکشته و با تجربه هستید، برای مقایسه خودتان با بازاریابان دیگر، ببینید بقیه همکاران باتجربه تان از چه پلتفرم هایی استفاده میکنند و مطمئن شوید شما هم منافعی همسان نسبت به بقیه از این پلتفرم ها میبرید.
قوانین ارسال دیدگاه